fbpx
KATEGORIA: Kursy ogólne

Planowanie działań promocyjnych w placówce oświatowej

Dostęp do kursu: 180 dni dostępu
Przegląd Kursu

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami marketingu i promocji. Słuchacze dowiedzą się jakie znaczenie ma promocja placówki oświatowej we współczesnym świecie, kim są odbiorcy usług świadczących przez szkołę i przedszkole oraz co daje współpraca ze środowiskiem lokalnym. Treści kursu kładą nacisk na budowanie marki szkoły oraz pozytywnych relacji w środowisku lokalnym.

Program szkolenia:

  • Marketing, promocja i reklama
  • Narzędzia oddziaływania na klienta
    – marketing-mix
  • Klienci szkoły
  • Planowanie działań promocyjnych
  • Rodzaje planów
  • Analiza sytuacji
  • Marketing w szkole
  • Zasady promocji szkoły
  • Działania promocyjne bezpośrednie
  • Działania promocyjne pośrednie

Kurs e-learningowy odpowiada 16 godzinom szkolenia stacjonarnego

 

0
    0
    Zobacz koszyk
    Koszyk jest pustyPowrót do sklepu